Bakıda nüfuzlu brendlərin satış-sərgi salonu açıldı - ZƏNGİNLİYİN ÖZ MEYARI VAR

İndi yüksək zövqlü insanlar fərqli ev və ofiz məkanlarının interyerlərinin planlaşdırılmasını sifariş edərkən çətinlik çəkməyəcəklər.
Dünən Bakıda, Babək prospekti 31H ünvanında yerləşən Riçh Plazada "Rich İnterior" sərgi-satış mərkəzinin təqdimatı olmuşdur.
Bu tədbirə iş adamları, memarlar və interyer dizaynerləri, habelə İtaliyadan qonaq sifətində gələn adlı-sanlı mütəxəxəssislər dəvət olunmuşdurlar. Yeni sərgi-satış mərkəzi 2 mərtəbə olmaqla, 2000 kvadrat metr sahəni əhatə edir.
Müştərilərin salonda hərəkəti üçün rahat və loqistik naviqasiya sistemi qurulmuşdur. Məqsəd hər bir alıcının onu maraqlandıran suallara kifayət qədər geniş və əhatəlibilgi almasına, tələsmədən vədoğru seçim etməsinə, habelə konsultantların yardımından məmnun qalaraq öz seçimindən əmin olmasına əməli dəstək verməkdən ibarətdir.
Burada təklif olunan çeşidli məhsullar əsasən dörd qrupa bölünmüşdür. Tələbkar alıcılara geniş seçim imkanı daxilində yüksək keyfiyyətli, müasir interyer tələblərinə tam uyğun gələn kafel, metlax, keramika, taxta və parket döşəmələr, mətbəx və hamam mebellləri, hamam aksessuarları və santexnika, divar kağızları və işıqlandırma avadanlıq və sistemləri təklif olunur.
"Rich Interior"da diqqəti çəkən zəngin interyer aksessuarlarının və avadanlıqlarının önəmli cəhətlərindən biri də ən nüfuzlu brendlərin satış-sərgi salonunda layiqincə təmsil olunmasıdır. Burada "Ladiva", "Petracers", "Casalgrande Padana", "Ypsilon", "Eurodesign", "GAİA", "Mobili Di Castello", "Scavolini", "Viega", "THG", "Nicolazzi" kimi əfsanə brendlərin özəl məhsullarını görmək xoşdur.
İndi yüksək zövqlü insanlar fərqli ev və ofiz məkanlarının interyerlərinin planlaşdırılmasını sifariş edərkən çətinlik çəkməyəcəklər. Memarlar isə geniş seçim sərbəstliyi qazanacaqlar və bu da öz növbəsində daha ciddi və cəsarətli, müasir və eksklüziv interyer dizaynları yaradıcılığında memarların təxəyyülünə yeni təkan verəcəkdir.
Beləliklə, Bakıda gözəl məkanların zəngin tərtibatı və tamamlama işləri üçün daha yüksək standartlı sərgi-satış məkanı qapılarını alıcılarının üzünə taybatay açır.
Rich İnterior-un müştəriyə verəcəyi yüksək dəyər onları istədikləri zənginlik məkanına qovuşdurmaq istəyidir. Çünki Rich İnterior müasirhəyat tərzinin mükəmməl zənginlik meyarının təbliğində önəmli rol oynadığına xüsusi əhəmiyyət verir.
Yüksək zövq nişanəsi olmaqla bərabər, ən önəmlisi, gələcəyə bağlı işıqlı həyat və iş məkanlarının yaradılması istəyinin parlaq ifadəçisidir.
Qeyd edək ki, "Rich Interior" markasının brendləşdirilməsi "Amedia" reklam agentliyinə məxsusdur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
1 gün sonra
Yeni onlayn sığorta mağazası - Sığorta məhsullarını bir neçə dəqiqəyə əldə et
-
18 saat sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
-
- 1 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Azərbaycan və Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri arasında Birgə Biznes Şurası yaradılıb
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Almaniya bankı qızılın daha da bahalaşacağı barədə proqnoz verdi
-
5 saat əvvəl
Microsoft Böyük Britaniyaya 30 milyard dollarlıq sərmayə yatıracaq
- 6 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
“KazMunayGas” Bakı–Tbilisi–Ceyhan kəməri ilə neft ixracını bərpa edib
-
7 saat əvvəl
Bank of Baku istiqrazlarını ALIN, illik 13% GƏLİR QAZANIN, İSTƏDİYİNİZ VAXT SATIN
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

FED faiz qərarını açıqladı

Almaniya bankı qızılın daha da bahalaşacağı barədə proqnoz verdi

“Coca-Cola”nın musiqili yay kampaniyası başa çatıb

Naxçıvanda ilk qadın kooperativi yaradılır
Ən çox oxunanlar

Azərbaycan vətəndaşları yarım ildə xaricdə istirahətə 1 milyard manata yaxın xərcləyiblər

"Bakı Kart"a yeni direktor təyin edilib

Mərkəzi Bank: Bu il xam neftin orta qiymət 13,3 dollar azalıb

Şuşa Zəfər Muzeyinin layihə-smeta sənədlərini 1,1 milyon mnata İtaliya şirkəti hazırlayacaq

1 elektrik avtobusu "BakuBus"a 544 min manata başa gəlib
