
Bank of Baku-nun 145 Məlumat Mərkəzi 11 yaşında!

11 il öncə, 01 mart 2007-ci il tarixində sektorunun innovatoru hesab edilən Bank of Baku, bir yeniliyə imza atdı – ölkədə ilk dəfə olaraq İVR (İnteraktiv Səsli Cavablanma) menyu əsasında fəaliyyət göstərən 145 Məlumat Mərkəzi xidmətini müştərilərinə təqdim etdi.
“Sizə Yaxın Bankçılıq” şüarına sadiqlik göstərən Bank, müştərilərinə bir zəng qədər yaxın olmaq məqsədilə 145 Məlumat Mərkəzi vasitəsilə 11 il ərzində milyonlarla müştərisinə Bankın xidmət və məhsullarından daha rahat və operativ istifadə imkanı yaratdı.
11 illik fəaliyyət dövrü ərzində istər fiziki, istərsə də hüquqi şəxslərə yüksək keyfiyyətlə xidmət nümayiş etdirən 145 Məlumat Mərkəzi hər zaman müştərilərinin tələb və istəklərini əsas götürmüş və bu istiqamətdə bir çox yeniliyə imza atmışdır.
Fəaliyyətinin 11-ci ildönümündə Bankın Korporativ Bankçılıq siyasətinə dəstək olan 145 Məlumat Mərkəzi, korporativ müştərilərə ÖZƏL olaraq yeni xidmət bölməsini istifadəyə verdi. Yeni yaradılan bölmə, korporativ müştərilərə 145-1-1 nömrəsilə əlaqə saxlayaraq aşağıdakı xidmətlərdən banka gəlmədən istifadə imkanı təqdim edir:
-Daxil olan bütün sual və müraciətlərin dərhal cavablandırılması;
-İnternet bankçılıq xidmətinin aktivləşdirilməsi və istifadə ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi;
-Köçürmələr ilə bağlı əməliyyatların təsdiqi və ya ləğv edilməsi;
-Asan imza nömrələrinin qeydiyyata alınması;
-Kartlar üzrə PIN kodun yenidən aktivləşdirilməsi;
-SMS bankçılıq xidmətinə qoşulma;
-Təklif və iradların qeydə alınması.
Hal-hazırda, 145 Məlumat Mərkəzi 27 nəfər əməkdaşla gündəlik olaraq 1000-dən artıq müştərinin istər zəng, istər saytdakı onlayn məsləhətçi xidməti, istərsə də bankın sosial şəbəkələrdəki səhifələri vasitəsilə daxil olan müraciətlərini cavablandırır və müsbət həllində dəstək göstərirlər.
Son 1 il ərzində 145 Məlumat Mərkəzi online məsləhətçi xidməti vasitəsilə 30.000, sosial şəbəkələr vasitəsilə 60.000, zəng vasitəsilə isə 280.000-ə yaxın müraciət qəbul etmişdir.
Qeyd edək ki, 145 Məlumat Mərkəzi həftəiçi hər gün saat 09:00-dan 20:00-dək, şənbə və bazar günləri isə saat 09:00-dan 18:00-dək fasiləsiz olaraq müştərilərə xidmət göstərir. 145 Məlumat Mərkəzinə ölkədaxili bütün şəhər və region nömrələrindən edilən zənglər pulsuzdur.
Ölkə xaricində olan şəxslər isə +99412 50 50 145 nömrəsini yığmaqla 145 Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlayıb müraciətlərini bildirə bilərlər.
Daha ətraflı:
145 Məlumat Mərkəzi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

TuranBank “Ən yaxşı KOS maliyyələşməsi layihəsi” nominasiyası üzrə beynəlxalq mükafata layiq görülüb
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
11 saat əvvəl
Göygölün avtomobil yolunun əsaslı təmiri üçün pul ayrıldı - SƏRƏNCAM
- 11 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Qeyri-neft sektorunun özəl bölməsində əmək müqavilələrinin sayı 1 milyonu keçib
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanın şirkəti ilə Macarıstanın Agentliyi arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb
-
1 gün əvvəl
“PAŞA Holding” Bakıda keçirilən dünya finalının "Platin" sponsoru olub - FOTOLAR
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Sığorta müqavilələrinin yerində rəsmiləşdirilməsi dayandırılacaq
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
ABŞ-da mühüm məlumatlar açıqlandı: Qızılın qiyməti rekord qırdı, neft sürətlə ucuzlaşdı
Son Xəbərlər

OpenAI, LinkedIn-ə rəqib olacaq platforma yaradır

Neft ucuzlaşmaqda davam edir


Qlobal Qida Qiymətləri İndeksi Avqust ayında sabit qalıb

Sığorta müqavilələrinin yerində rəsmiləşdirilməsi dayandırılacaq

ABŞ-da mühüm məlumatlar açıqlandı: Qızılın qiyməti rekord qırdı, neft sürətlə ucuzlaşdı
Ən çox oxunanlar

Avrozonada iqtisadi artım zəifləyib

"Bank of Baku"nun istiqrazları üçün qərar verildi - ABUNƏ YAZILIŞI BAŞLAYIR, ŞƏRTLƏR

Azərbaycan və Macarıstan Hökumətləri arasında Birgə Komissiyanın XI iclası keçirilib

Tullantı sularını düzgün idarə etməyənlər cərimələnəcək

TuranBank “Ən yaxşı KOS maliyyələşməsi layihəsi” nominasiyası üzrə beynəlxalq mükafata layiq görülüb
