Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

"Burberry" satılmayan məhsulları yandırmaq təcrübəsindən imtina etdi

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Burberry" satılmayan məhsulları yandırmaq təcrübəsindən imtina etdi
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Böyük Britaniyanın lüks geyim markası "Burberry", milyonlarla funt-sterlinq məbləğində satılmayan məhsulları yandıraraq məhv etmək təcrübəsinə son verdiyini açıqlayıb.
 

"Marja" Reuters-ə istinadən xəbər verir ki, ətraf mühitə ziyan vurduğuna görə tənqid edilən şirkət bundan sonra kolleksiyalarında həqiqi kürkdən də istifadə etməyəcəkdir.
 

Reklam_3_11

Keçən il 28.6 milyon funt-sterlinq dəyərində satılmamış məhsulunu yandıran "Burberry" yeni dizayneri Rikardo Tisci ilə ilk kolleksiyanı hazırlayır. Şirkət bundan sonra cəmiyyətə və ətraf mühitə daha çox önəm verəcəyini açıqlayıb.
 

Şirkət "Versace", "Gucci" və "Stella McCartney" kimi digər məşhur markaların ardınca gedərək bundan sonra dovşan, tülkü, samur və Asiya yenotu kimi heyvanların kürklərini də istifadə etməyəcəkdir.
 

"Burberry"-nin İcraçı direktoru Marko Gobbetti, "Dövrümüzdə lüks, cəmiyyətə və ətrafa qarşı məsuliyyət daşımağı tələb edir. Bu, "Burberry"nin əsas anlayışı və uzunmüddətli uğurunun açarıdır" deyib.

06.09.2018 11:57

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18