Müxtəlif sektorlar üzrə şirkət saytları analiz edilib - NƏTİCƏLƏR

Müştərilərin maarifləndirilməsi istiqamətində fəaliyyətini davam etdirən "Marcom" Marketinq və Kommunikasiya şirkəti Google axtarış sisteminin etdiyi son dəyişikliklərdən sonra bir çox sektorlar üzrə öndə gedən saytlarda olan vəziyyəti araşdırıb.
Şirkətin rəqəmsal marketinq departamentinin SEO üzrə mütəxəssisi Tural Rüstəmlinin sözlərinə görə, saytlarda çox ciddi boşluqlar mövcuddur.
İlkin araşdırmaların nəticələri göstərir ki, saytların bir çox qismi Google tərəfindən dəstəklənməyən elementlərdən ibarətdir.
“Ümumiyyətlə bazarda fəaliyyət göstərən şirkət saytlarının 90%-i Google axtarış sistemi tərəfindən dəstəklənmir. Bunun bir çox səbəbləri var. Əsas səbəblərdən biri saytlarda olan kontentin azlığı və unikallığının olmamasıdır. Şirkətlərin çox qismi saytlarında öz fəaliyyəti, satdığı məhsul və göstərdiyi xidmət barədə kifayət qədər məlumat təqdim etmirlər. Bundan əlavə proqramlaşdırma zamanı yol verilən xətalar, kodların təkmil olmaması, hazır dizaynlardan istifadə, saytların mobil versiyalarında olan boşluqlar sonradan saytın Google tərəfindən indekslənməsinə ciddi maneçilik törədir. Məhz buna görə də biz bir çox hallarda SEO Optimizasiya xidmətindən yararlanmaq istəyən şirkətlərin saytlarını təkmilləşdirməkdən məcbur qalıb imtina etməli oluruq.”
Məsələnin gələcəkdə yarada biləcəyi çətinliklərə gəlincə isə şirkətin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyev bildirdi ki, sözügedən boşluqlar nəticə etibarilə bir çox şirkətlərdə marketinq və satış departamentində çalışanların işinə ciddi zərbə vurur.
“Biz bazarı sağlamlaşdırmaq və şirkətlərin rəqəmsal dünyaya keçidini sürətləndirmək məqsədi ilə bu ilin yanvar ayında bazara marketinq audit adlı bir xidmət təqdim etdik. Bu xidmət üzrə müraciət edən şirkətlərin əksəriyyəti saytlarının düzgün işləmədiyini, google tərəfindən dəstəklənmədiyini və qarşı tərəfin onları özlərindən daha çox asılı vəziyyətdə saxladıqlarını qeyd edirlər. Bu isə öz növbəsində onu göstərir ki, bazarda öz işinə peşəkarlıqla yanaşanlardan savayı, bu işi əlavə gəlir mənbəyinə çevirib şirkətlərə düzgün xidmət göstərməyənlər də mövcuddur. Müraciət edənlərin bir çox qisminə dəstək olmaq istəsək də, çox təəssüf ki, hamıya bu dəstəyi göstərə bilmirik. Buna səbəb isə şirkətlərin saytlarını təkmilləşdirmək üçün yenidən büdcə ayıra bilməməsi və bu sektora olan etibarının əvvəlki üzləşdiyi uğursuzluqlara görə itməsidir. Lakin istənilən halda həmin şirkətləri maarifləndirir, bu kimi hallarla üzləşməmələri üçün hansı məqamlara diqqət etmələrini izah edirik.”
Qeyd edək ki, "Marcom" Marketinq və Kommunikasiya şirkəti Azərbaycan və Gürcüstan bazarında fəaliyyət göstərir. Şirkət bu ilin sonuna kimi bazar iştirakçılarının maarifləndirilməsi və bu sahədə doğru addımlar atması üçün yeni marketinq xidmətləri təqdim etmək istiqamətində çalışır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 4 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
“PAŞA Bank” qadın liderliyini təşviq edən “Women in Formula One” tədbirinin sponsorudur
-
8 saat əvvəl
Avqustda Azərbaycandan pomidor ixracı demək olar ki, dayanıb
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
-
22 saat əvvəl
Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
-
1 gün əvvəl
"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanda məsafə əsaslı avtomobil nəqliyyatı xidməti tətbiq ediləcək
Son Xəbərlər

İqtisadi təhlükəsizliyə qarşı təxribat və xüsusilə külli miqdarda mənimsəmə əməllərində ittiham olunur

Ruanda Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub

Sentyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Ərdoğan və Tramp 25 sentyabrda Ağ Evdə görüşəcək

Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günüdür

Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
Ən çox oxunanlar

"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib

Bakıda ödənişli hərəkət zonaları yaradılacaq

"İctimai nəqliyyat" Məqsədli Büdcə Fondu yaradılıb
