"Pinduoduo" şirkəti "Alibaba"nın "taxtını" ələ keçirdi
Dekabrın ilk həftəsində PDD-nin böyüklüyü 186,39 milyard dollara çatdığı halda, "Alibaba"nın böyüklüyü 183,97 milyard dollar olaraq qalıb.
Elektron ticarət nəhəngi "Alibaba"bir vaxtlar Çinin ən böyük şirkəti titulunu rəqibi "Pinduoduo"ya (PDD) uduzub. Bu hadisə göstərir ki, "Alibaba" sərt rəqabətlə üzləşib və dünya miqyasında liderliyini ABŞ-ın "Amazon" şirkətinə uduzduqdan sonra daxili bazarda da gücünü itirib. 2015-ci ildə qurulan PDD-nin əsas səhmdarları "Tencent", "Hillhouse Capital" və "Sequioa Capital China"dır.
Marja.az-ın məlumatına görə, Çinin tənzimləyici qurumları tərəfindən tənqid edilən Cek Manın açıqlamalarından sonra "Alibaba" çətin anlar yaşayır. 2020-ci ilin oktyabr ayından etibarən səhmləri eniş trendində olan şirkət daxili bazarda bazar payının itirilməsinin qarşısını tam ala bilməyib.
"Alibaba"nın Çin bazarında liderliyini itirməsi şirkətin daxili və xarici təzyiqlərlə üzləşdiyini göstərir. PDD-nin sürətli inkişafı və "Alibaba"nı ötməsi e-ticarət sənayesindəki rəqabətin nə qədər dinamik olduğunu ortaya qoyur.
"Alibaba"nın qarşıdakı dövrdə atacağı addımlar və strategiyalar şirkətin rəqabət üstünlüyünü bərpa etmək yolunda mühüm həlledici olacaq.
Dekabrın ilk həftəsində PDD-nin böyüklüyü 186,39 milyard dollara çatdığı halda, "Alibaba"nın böyüklüyü 183,97 milyard dollar olaraq qalıb.
"Pindoudou" adının ingiliscə qarşılığı “birlikdə, daha çox qənaət, daha çox əyləncə” deməkdir. Çin bazarında e-ticarətdə aparıcı şirkətlərdən biridir. Şirkət 2015-ci ildə yaradılıb. 2018-ci ilin iyulunda birjaya çıxmazdan əvvəl təxminən 1,7 milyard dollar maliyyə vəsaiti alıb. Səhmlərinin ilkin kütrləvi təklifindən (İPO) sonra kapital strukturuna ikinci dərəcəli təkliflər və borc alətləri hesabına daha 2,1 milyard dollar vəsait əlavə edib.
"Pindoudou" şirkəti böyük şəhərlərdə deyil, kiçik şəhərlərdə böyüməyi hədəfləmiş və 6 il kimi qısa müddətdə aparıcı e-ticarət platforması olaraq buna nail olmuşdur.
Şirkətin həyata keçirdiyi strategiya məhsulu vasitəçilərə və son istehlakçıya daha sərfəli qiymətlərlə təqdim etməkdir.
PDD-nin əsas rəqibləri "JD.com" və "Alibaba" bazar paylarını itirməkdədirlər. PDD-nin platforma ekosistemini təkmilləşdirməyə yönəlmiş tədqiqat və təkmilləşdirmə səyləri onun gözləniləndən daha yaxşı işləməsinə kömək edib. Aşağı qiymətlər "Pinduoduo"nu rəqiblərindən fərqləndirən başqa bir üstünlükdür.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 30 d. əvvəl
-
36 d. əvvəl
“INMerge” İnnovasiya Sammiti Qırmızı Ürəklər Fondunu sosial tərəfdaş elan etdi
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Avtobus parkının yenilənməsi üçün dövlət dəstəyi – kreditlərə subsidiya və zəmanət təmin olunacaq
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Bakıda avtobuslarda təqaüdçü və tələbələrə güzəştli gediş haqqının tətbiqinə baxıla bilər
-
2 saat əvvəl
“Azərbaycan Hava Yolları” və “Maldivian” aviaşirkəti strateji tərəfdaşlıq elan edir
-
2 saat əvvəl
Quru yollar əhali üçün 1 yanvar 2026-cı il tarixinədək bağlı qalacaq - QƏRAR
-
3 saat əvvəl
"Təkrar marşrutlar mövcuddur və şəhər əhalisinin 17 %-nin avtobuslara çıxışı məhduddur"
- 3 saat əvvəl

AYNA: Avtobusları gecə saat 00:00-a qədər işləyə bilər

“Azərbaycan Hava Yolları” və “Maldivian” aviaşirkəti strateji tərəfdaşlıq elan edir
Ən çox oxunanlar

"Təkrar marşrutlar mövcuddur və şəhər əhalisinin 17 %-nin avtobuslara çıxışı məhduddur"

“Sarı metal”ın qiyməti 3700 dolların üzərində möhkəmlənə bilsə, bahalaşma daha kəskin xarakter ala bilər"

Kapital Bazarı Assosiasiyasında yeni təyinatlar

Tarixdə ilk dəfə olaraq qızılın qiyməti 3750 dolları keçdi

“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz

"Son 20 ildə iqtisadiyyatımıza 344,4 milyard dollar sərmayə qoyulub"

"Azərbaycan artıq iqtisadi diplomatiyasını ölkənin turizm potensialının daha da güclənməsinə istiqamətləndirir"
