Azərbaycanın “Pak Xalça” şirkəti mühüm status qazanıb - Xalça yumasına 50-dən çox brend zəmanət verir
2005-ci ildən təmizlik sektorunda fəaliyyət göstərən “Pak Xalça” şirkəti 20 illik yubileyi münasibətilə rebrendinq edib. Belə ki, rebrendinq çərçivəsində yeni loqo hazırlanıb, vizual və brend üslubu yenilənib.
Yenilənmiş brendin arxetipi "İnnocent”-dir. Bu arxeotipə uyğun olaraq "Pak Xalça"nın əsas mesajı “Təmizlik vasitəsilə insanlara xoşbəxtlik bəxş etmək”dir.
"Pak Xalça"nın yeni loqosu 5 elementdən (Su damcısı, Slindir, Slindir + Xalça, Yarpaq və Buta) ibarətdir və hər biri brendin dəyərlərini simvolizə edir.
Simvolların mənaları:
- Su damcısı – Paklıq (sloqan: “Paklığın başlanğıcı…”)
- Slindir – Peşəkar yuma və təmizlik (sloqan: “Peşəkar yanaşma…”)
- Slindir + Xalça – Ənənə (sloqan: “Keçmişin iziylə”)
- Yarpaq – Təbii təmizlik (sloqan: “Təbii toxunuş”)
- Buta – Dəyərlərə sədaqət
"PAK XALÇA"NIN YUMA XİDMƏTİNƏ DÜNYANIN 50-DƏN ÇOX XALÇA BRENDİ ZƏMANƏT VERİR
"Pak Xalça" şirkəti 20 illik münasibətilə beynəlxalq əməkdaşlığa nail olaraq, mühüm status qazanıb. Artıq "Pak Xalça" Türkiyənin tanınmış "E-Halı Servis" platformasının tərəfdaşıdır. Bu əməkdaşlıq nəticəsində dünyada 50-dən çox xalça brendi tərəfindən Azərbaycanda zəmanət verilən yeganə xalça yuma şirkəti statusunu qazanıb.
Professional təmizlik şirkəti olan "Pak Xalça" şirkətinin xidmətlərinə xalça, yumşaq mebel, pərdə-dekor, yun, yorğan-döşək, yastıqların yuyulması və digər xidmətlər daxildir. Şirkət tərəfindən 20 illik fəaliyyət dövründə minlərlə məmnun müştəriyə xidmət göstərilib.
"Avtomatlaşdırılmış avadanlıqlardan, antibakterial və antiallergik yuyucu vasitələrdən istifadə edən "Pak Xalça" şirkəti ötən 20 il ərzində böyük etibar, müştəri bazası və təcrübə qazanmışdır. Şirkətimiz xalçalarını uzunömürlü olmasına, ailələrinin sağlamlığının qorunmasına xüsusi diqqət yetirir. 20 illik təcrübəmiz hər bir xalçaya fərdi yanaşma tətbiq etməyə və materialın xüsusiyyətlərinə uyğun şəkildə müvafiq təmizləmə üsullarını seçməyə imkan verir. Nəticə etibarı ilə, bu gün "Pak Xalça" bazarda çox tanınan və seçilən şirkətdir. 20 illik yubileymiz münasibətilə bir sıra yeniliklər etməyə, o cümlədən rebrendinqə qarar verdik. Rebrendinqdə məqsəd "Pak Xalça"nın bazar mövqeyini daha da möhkəmləndirmək, yeni müştərilər cəlb etmək və mövcud müştərilərə xidmət səviyyəsini bir qədər də artırmaqdır.
Sevindirici haldır ki, bu əlamətdar ildə yeni və önəmli daha bir addım atdıq. Azərbaycan xalça yuma sahəsində ilk dəfə olaraq Türkiyənin nüfuzlu "E-Halı Servis" platforması ilə əməkdaşlığa başladıq. Bu, bizim üçün sadəcə bir tərəfdaşlıq deyil – həm də xalça yuma sahəsində daha yüksək standartlara doğru bir keçiddir. Bu əməkdaşlıq sayəsində artıq 50-yə yaxın dünyaca tanınmış xalça brendinin rəsmi şəkildə tanıdığı, onların tövsiyə etdiyi təmizləmə metodlarını tətbiq edən yeganə yerli şirkət olma şansı əldə etdik. Əlbəttə, bu bizim üçün böyük məsuliyyətdir və bu etimadı doğrultmaq üçün hər zamankı kimi, diqqətlə və məsuliyyətlə işləməyə davam edəcəyik.
Bütün bu nailiyyətlər bizim komandamızın uzun illər ərzində göstərdiyi əməyi və müştərilərimizin dəstəyini əks etdirir", - "Pak Xalça" şirkətinin direktoru Vüqar Əhmədov deyib.
Məlumat üçün bildirək ki, rebrendinq- əmtəə nişanının və ya onun tərkib hissələrinin dəyişdirilməsi ilə bağlı aparılan kompleks tədbirlərdir.
Əlaqə vasitələri:
Telefon: (012) 488 10 10 | (050) 494 66 66
Email: [email protected]
Veb sayt: pakxalca.az
Instagram: @pak_xalca
Facebook: Pak Xalca
TikTok: Pak Xalça
Youtube: Pak Xalça
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
50 d. əvvəl
m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir - BİRGƏ AÇIQLAMA
- 1 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
1 saat əvvəl
"Regional" BOKT-ın 16% gəlir təklif edən istiqrazlarını 54 investor əldə etdi
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
AFB Bank ilk dəfə kredit götürənlərə özəl “Xoş Gəldin” kampaniyası
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
Son Xəbərlər
m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir - BİRGƏ AÇIQLAMA
Rusiya Mərkəzi Bankı inflyasiya proqnozu pisləşdirib
Rusiya Mərkəzi Bankı uçot dərəcəsini azaldıb
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
AFB Bank ilk dəfə kredit götürənlərə özəl “Xoş Gəldin” kampaniyası
Prezident Yardımlı üçün pul ayırdı - SƏRƏNCAM
Ən çox oxunanlar
"Az-Tex-Import" şirkəti 10 milyon manatlıq sifariş alıb
"Bu dəyişiklik vətəndaş üçün əlavə maliyyə yükü yaratmır" - İşsizlərin icbari tibbi sığorta haqqını özlərinin ödəyəcəyi barədə məsələyə aydınlıq gətirilib
Oktyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti
Unibank: müştərilərimizin təhlükəsizliyi əsas prioritetimizdir
Dünyanın ən böyük bankından qızılın qiymətilə bağlı yeni proqnoz

























.jpg)
