Bakının ən bahalı reklam lövhəsi haradadır? - MÜSAHİBƏ

Azərbaycan Respublikası Dövlət Reklam Agentliyinin (ADRA) İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdir müavini Hüseyn Azəri müsahibəsində paytaxtda quraşdırılan reklam lövhələrinin qiymətindən və bu qiymətlərin hansı göstəricilərə görə təyin edilməsindən danışıb.
- Hüseyn bəy, Bakının ən bahalı reklam lövhəsi haradadır?
- Açıq məkanda reklamların qiyməti yerinə və ölçülərinə görə dəyişir. Təbii ki, ən bahalı reklam lövhələri paytaxtın mərkəzi küçələrində istehlakçıların çox keçdiyi ərazilərdədir. Bakı özü reklam yayımına görə 3 zonaya bölünür. Hər bir şəxs ADRA-nın rəsmi internet saytı adra.gov.az-a daxil olmaqla bu zonalar və qiymətlər barədə məlumat əldə edə bilər. Yaxın gələcəkdə açıq məkanda reklam yerləşdirmək istəyən istənilən şəxs agentliyin rəsmi internet saytına daxil olaraq, reklam yerləşdirmək istədiyi ərazini və reklamın ölçülərini qeyd etməklə kalkulyator vasitəsilə qiymətləri avtomatik əldə edə biləcək. Dövlət rüsumunu onlayn qaydada ödədikdən və lazımı sənədləri əldə etdikdən sonra reklamını yayımlayacaq.
- Qiymətlər nəyə əsasən müəyyənləşir?
- Açıq məkanda reklam yerləşdirilməsinə icazə verilməsi üçün dövlət rüsumu və yayım haqqı Prezident İlham Əliyevin 19 dekabr 2017-ci il tarixli Fərmanına əsasən tənzimlənir. Ümumilikdə reklamların qiyməti onların effektivlik dərəcələrinə görə müəyyənləşir. Qiymətlər tənzimlənərkən onun ölçüsü, yerləşmə yeri, nəqliyyatın intensivliyi, küçə və meydanların sıxlığı və digər amillərdən əlavə, reklam daşıyıcısının növü - yəni bolbord, rolap, prizmatron və ya başqa biri olması da nəzərə alınır. Paytaxtdan bölgələrə doğru istiqamətləndikcə, istehlakçıların sayı azaldıqca tətbiq olunan rüsumların məbləği də differensial əsasda hesablanır.
- Adətən şəhərdə elə reklam lövhəsi var ki, hansısa kampaniyadan bəhs edir və onun vaxtı bitmiş olur və s. Bu kimi vaxtı keçmiş reklam lövhələri ilə agentlik necə mübarizə aparır?
- Reklam verməkdə sahibkarın məqsədi hər hansı məhsul və ya kampaniya barədə istehlakçının diqqətini cəlb etməkdir. Bütün qanuni prosedurları icra etdikdən sonra onun istəyi iqtisadi fəaliyyətinin inkişafını həyata keçirməkdir. Yəqin ki, heç bir sahibkar istəməz ki, ödəniş etdikdən sonra onun üçün səmərə verməyən reklamı yayımlansın. Bu məsələlərdə bazar öz-özünü tənzimləyir. Əgər icazə 1 və ya 3 aylıq müddətə alınıbsa, sahibkarın həmin müddətdə reklamın məzmununu dəyişmək səlahiyyəti var.
- Əvvəlki illərlə müqayisədə hazırkı reklam bazarından razısınız?
- Mühitin vahid mənbədən tənzimlənməsi əsas yenilikdir. Reklamın rəsmiləşdirilməsi üçün sahibkarların müxtəlif deyil, yalnız bir qurumla əməkdaşlıq etməsi həm onların işini, həm də dövlətin nəzarətini asanlaşdırır. Estetik baxımdan yararsız, maneə və təhlükə doğuran yüzlərlə reklam qurğusu sökülür, azad rəqabət və dövlət dilinin qorunması prinsiplərinə uyğun gəlməyən məzmunların yayımlanması dayandırılır. Agentlik fəaliyyət göstərdiyi müddət ərzində ölkənin açıq məkandakı reklam bazarında şəffaf rəqabət mühitinin yaranmasına nail olmaqla bu sahədə ekosistemin inkişafını təmin edir.
- Ümumiyyətlə, reklam bazarının genişlənməsi üçün sizcə, hansı tədbirlər görülməlidir?
- Bütün dünyada olduğu kimi, ölkəmizdə də reklam bazarı yerli istehlak potensialı və azad rəqabət mühitindən asılıdır. Eyni zamanda, reklam özü də istehlak bazarını və rəqabət mühitini stimullaşdırır. Bu baxımdan əhaliyə mal və xidmətlər təklif edən şirkətlər innovativ reklam mühitində maraqlı olmalıdır. Rəqəmsal reklam qurğularının imkanları daha böyük olduğundan Agentlik bu seqmentin inkişaf etməsini dəstəkləyir.
YAPI KREDİDƏN 3 FAİZ ENDİRİMLƏ KREDİT!
© Axar
Müştərilərin xəbərləri

ABB-İnvest və Bank of Baku-dan yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
SON XƏBƏRLƏR
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 5 gün sonra
- 24 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az -
12 saat əvvəl
İtaliya ilə iqtisadi əməkdaşlığn genişləndirilməsi müzakirə olunub
-
12 saat əvvəl
“Coca-Cola” Fondunun dəstəyi ilə Mərzəndiyə kəndinə su çəkilib
-
14 saat əvvəl
İclas keçiriləcək, "NORM" şirkətinin strateji layihələrinə dair müzakirələr aparılacaq
- 14 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
İri bankdan 40 milyon manatlıq istiqraz - ZƏNG ÇALINDI, ABUNƏ YAZILIŞI BAŞLADI
- 15 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
Nepalda sosial media qadağası ilə bağlı etirazlarda azı 14 nəfər ölüb
- 16 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
Bakı Fond Birjasında "Bank of Baku"nun istiqrazlarının “Açılış Zəngi” keçirilib
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

Azərbaycanda hər 100 ailəyə 65 şəxsi minik avtomobili düşür

İtaliya ilə iqtisadi əməkdaşlığn genişləndirilməsi müzakirə olunub

“Coca-Cola” Fondunun dəstəyi ilə Mərzəndiyə kəndinə su çəkilib

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Bakıda marşrut xətlərinə 2300-dən çox avtobus cəlb ediləcək
Ən çox oxunanlar

ABB-İnvest və Bank of Baku-dan yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

Başlamasına artıq sayılı günlər qaldı

İllik gəlirliliyi 11,5% olan istiqrazlara abunə yazılıı başlayır

Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının adı dəyişdirildi

ADY-də ABŞ-nin biznes nümayəndə heyəti ilə görüş keçirilib

Azərbaycanda Süni İntellekt Akademiyası fəaliyyətə başlayıb

AZAL Maldiv adalarına uçuşları bərpa edir
