Bank of Baku-nun 145 Məlumat Mərkəzi 10 yaşını qeyd edir!
Ölkənin bank sektoruna gətirdiyi onlarla yenilikləri ilə innovator adını qazanan Bank of Baku həm də müştərilərə ilk dəfə olaraq avtomatlaşdırılmış menyu əsasında xidmət göstərən Məlumat Mərkəzini təqdim edən ilk bank olub.
Belə ki, 2007-ci ilin bu günündə ölkəmizdə ilk dəfə olaraq İVR (İnteraktiv Səsli Cavablanma) menyu əsasında 145 Məlumat Mərkəzi fəaliyyətə başladı. Keçən 10 il ərzində Məlumat Mərkəzi 1 milyondan artıq müştəri zəngini qəbul edib, onların Bankın məhsul və xidmətlərindən daha rahat istifadəsini təmin edə bilmişdir.
145 Məlumat Mərkəzi zənglərin cavablandırılması ilə yanaşı, Bankın korporativ saytları (http://www.bankofbaku.com/ və http://www.bolkart.az/) üzərindən daxil olan müraciətlərin icrası (kredit, debet kart sifarişi, zəng sifarişi, onlayn məsləhətçi, video zəng), həmçinin sosial şəbəkələrin və 8145-ə daxil olan sorğuların cavablandırılmasını da həyata keçirir.
Həftəiçi hər gün saat 09:00-dan 20:00-dək, şənbə və bazar günləri isə saat 09:00-dan 18:00-dək fasiləsiz olaraq müştərilərə xidmət göstərən 145 Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlamaqla müştərilər aşağıdakı xidmətlərdən rahat şəkildə istifadə edə bilərlər:
- Operatora qoşulmadan 24/7 rejimində kredit hesabı və plastik kart balansı haqqında məlumat əldə etmək;
- Plastik kartlar üzrə əməliyyatların, kartın itirildiyi və ya oğurlandığı zaman istənilən an bloklaşdırılması və ya blokdan çıxarılması imkanı;
- Geri zəng xidməti – xəttə gözləmək imkanı olmayan müştərilər İVR menyu üzərindən nömrələrini qeyd etməklə, mərkəzin əməkdaşlarının onlarla əlaqə saxlamalarını təmin edə bilərlər;
- Kredit və ya zəng sifarişinin yerləşdirilməsi;
- İrad və təkliflərin operatorla əlaqə saxlamadan qısa vaxt ərzində qeydə alınması;
- Bankın xidmət, məhsul və cari kampaniyaları haqqında məlumatın əldə edilməsi.
145 Məlumat Mərkəzinin təqdim etdiyi bu və digər xidmətlərdən faydalanmaq üçün gündəlik olaraq 4000 nəfərdən çox müştəri mərkəzlə ya birbaşa olaraq zəng edərək, ya saytdakı onlayn məsləhətçi və video zəng xidmətindən istifadə edərək, ya da sosial şəbəkələr vasitəsilə müraciətlərini ünvanıayaraq əlaqə saxlayırlar.
145 Məlumat Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin illik sayı orta hesabla aşağıdakı kimidir:
- Edilən zənglərin sayı – 250.000
- Sayt vasitəsilə daxil olan müraciətlərin sayı – 20.000
- Onlayn məsləhətçi xidmətindən istifadə edən müştəri sayı – 30.000 nəfər
- Sosial şəbəkələr vasitəsilə daxil olan müraciatlər – 61.000
Qeyd edək ki, 145 Məlumat Mərkəzinə istər şəhərdaxili telefonlardan, istərsə də regionlardan zənglər pulsuzdur. Xaricdə olan müştərilər +994 12 50 50 145 nömrəsi vasitəsilə Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Zəng etmək imkanı olmayan müştərilər http://www.bankofbaku.com/ saytında istifadəyə verilmiş video zəng xidmətindən faydalanmaqla onlayn məsləhətçiyə müraciətlərini canlı-canlı bildirib, onları maraqlandıran suallara cavab tapa bilərlər.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 14 saat sonra
- 11 saat əvvəl
-
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Coca-Colanın rəhbəri Türk Dünyasını əhatə edən mükafata layiq görülüb
-
1 gün əvvəl
Nazir Rəşad Nəbiyev “AMD” şirkətinin baş vitse-prezidenti ilə görüşüb
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanın ilk premium smart yaşayış kompleksi - İNŞASINA BAŞLANILIR
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Balaxanıdakı çay evi - Həyat Sığortası tərəfindən ödənilmiş borc
-
1 gün əvvəl
Azərbaycan əhalisinin 11 ayda 81 milyard manata yaxın gəlir əldə etdiyi bildirilir
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Daha 606 nəfər hərbi qulluqçu mənzillə təmin olunacaq
Havanın temperaturu 5-7 dərəcə enəcək - XƏBƏRDARLIQ
Bu il Azərbaycanda hər gün orta hesabla 57 boşanma olub
Ən çox oxunanlar
Balaxanıdakı çay evi - Həyat Sığortası tərəfindən ödənilmiş borc
Azərbaycanın avtomobil istehsalında tənəzzül dərinləşir
Noyabrda dövlət büdcəsinin profisiti azalıb
Barclays 2026-cı il üçün Brent neftinin qiymət proqnozunu açıqladı
Dekabrın 13-də gözlənilən hava şəraiti

















.jpg)


.jpg)





