"Rusiya magistralı ilə sinergiya Bakı-Tbilisi-Qarsın rentabelliliyi ilə bağlı sualları aradan qaldırır"

"Trans-Sibir magistralı ilə Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xəttinin sinergiyası həm Rusiya, həm də Azərbaycan üçün sərfəlidir".
Bunu rusiyalı ekspert İvan Pyatibratov deyib.
"BTQ layihəsinin Rusiya üçün önəmindən danışırıqsa, təbii ki, onun üçün siyasi mənada üstünlüyü ilk sırada dayanır. Bəzi ekspertlər onu “antiRusiya” layihəsi kimi qiymətləndiriblər, çünki dəmir yolu xətti Rusiya ərazisindən keçmirdi, lakin bu infrastruktur Trans-Sibir ekosisteminə daxil olacaq”, - deyə o, qeyd edib.
İ.Pyatibratov qeyd edib ki, Trans-Sibir magistralı ilə BTQ-nin sinergiyası Rusiyanın Yaxın Şərqdə təsirini, eləcə də iki ölkə arasında qarşılıqlı fəaliyyəti gücləndirir: “Ticarət əlaqələri hökumətləri daha çox birləşdirir. Bununla yanaşı, Rusiya BTQ üçün geniş iz ölçülü (reyslər arası məsafə) dəmir yolları tikməyə hazırdır. Bu isə Rusiyanın həmin əməkdaşlıqda real marağını göstərir. Azərbaycan üçün isə Trans-Sibir magistralına inteqrasiya iqtisadi üstünlük verir. Əgər əvvəllər BTQ-nin rentabelli olması yük dövrüyyəsinə görə sual doğururdusa, hazırda bu sual aradan qalxıb. BTQ sərfəlidir və nüfuzludur”.
O vurğulayıb ki, layihədən əvvəlcə Çin məhsullarının Qərbə ixracını həyata keçirmək üçün düşünülüb və artıq öz məqsədi üzrə fəaliyyət göstərəcək: "Trans-Sibir magistarlının dövriyyəsində Çin məhsulları üstünlük təşkil edir. Rusiya 100% prosesi tezləşdirəcək. Yaxın Şərqin əhəmiyyətinin artdığı bir vaxtda Rusiya ilə Azərbaycanın birgə fəaliyyəti çox vacibdir”.
Xatırladaq ki, BTQ 30 oktyabr 2017-ci ildə açılıb. Dəmir yolu xətti Asiya və Avropanın dəmir yol şəbəkələrinin birləşdirilməsini təmin edir. Bu təkcə 3 ölkə arasında deyil, həm də Asiya ilə Avropa arasında ən qısa yoldur. BTQ yüklərin daşınmasına sərf edilən vaxtı 2 dəfədən çox qısaltmağa imkan verir. BTQ dəmir yolu Mərkəzi Asiya ölkələrinin – Türkmənistan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan, Tacikistan və Əfqanıstanın Avropa və dünya bazarlarına çıxışını asanlaşdırır. Ümumi uzunluğu 846 kilometr olan BTQ-nin 504 kilometrlik hissəsi Azərbaycanın ərazisinə düşür. Dəmir yolu xəttinin 263 kilometri Gürcüstandan keçir. Yolun 79 kilometri isə Türkiyə ərazisindədir. Bu yol vasitəsilə birinci mərhələdə 5 milyon ton, ondan sonrakı mərhələdə 17 milyon ton, ondan sonra isə daha böyük həcmdə yüklərin daşınması nəzərdə tutulur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
-
1 saat əvvəl
"ZirvədəSən" təcrübə proqramımız başa çatıb - 21 iştirakçı “PAŞA Bank” ailəsinin üzvü olub
-
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan “NVIDIA” və “Microsoft”a yatırımlar kəskin artırıb
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Qeyri-sabit hava şəraiti ilə əlaqədar olaraq Aqrar Sığorta Fonduna müraciətlər kəskin artıb
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Expressbank sahibkarlar üçün “Maliyyə savadlığı” təlimi keçirib
-
4 saat əvvəl
Naxçıvan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyində nöqsanlar aşkarlanıb
-
4 saat əvvəl
Sənədləşmələrdə heyvanların sayı artıq göstərilib , 39 milyon manat "xərclənib"
-
4 saat əvvəl
Hesablama Palatası Aqrar Xidmətlər Agentliyində ciddi nöqsanlar aşkarlayıb
-
5 saat əvvəl
IM Motors LS6 EREV – 1500 + km yürüş məsafəsi ilə gələcəyin avtomobili Bakıya gətirilir
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

"ZirvədəSən" təcrübə proqramımız başa çatıb - 21 iştirakçı “PAŞA Bank” ailəsinin üzvü olub

Azərbaycan “NVIDIA” və “Microsoft”a yatırımlar kəskin artırıb

Dolların Bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Expressbank sahibkarlar üçün “Maliyyə savadlığı” təlimi keçirib
Ən çox oxunanlar

IM Motors LS6 EREV – 1500 + km yürüş məsafəsi ilə gələcəyin avtomobili Bakıya gətirilir

Sentyabrın 27-də gözlənilən hava şəraiti

Bank əmlakın qiymətləndirməsi üzrə tender elan edib

Unicapital rəhbərliyi AmCham-ın təşkil etdiyi forumda çıxış etdi

Əməkhaqqı və təqaüd kartlarında bonuslar dövrü başlayır

Metropoliten sədrinə 4-cü müşavir təyin edilib
