Ən yuxarı (mobil)-2_30

Facebook reklam gəlirlərinin azalması ilə təzyiq altındadır

Reklam verməyi dayandıran şirkətlərin sayının artması ilə sosial media nəhəngi Facebook təzyiq altındadır
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Facebook reklam gəlirlərinin azalması ilə təzyiq altındadır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Facebook Inc-in reklam verənlərindən ibarət  bir sıra şirkətlər sosial media nəhənginə reklam verməyi dayandırmağa hazırlaşırlar. Bu vəziyyət şirkətin səhmlərinin qiyməti üzərində təzyiq  yaradır.

Marja xəbər verir ki, Starbucks Corp., Levi Strauss & Co., PepsiCo Inc. ve Diageo Plc reklam xərclərini azaldacağını açıqlayan ən son şirkətlərdir. Çoxlu sayda şirkət, Facebook və bənzər şirkətlərin şiddəti, ayrı-seçkiliyi və cəmiyyəti səhv məlumatlandıran mesajların qarşısını almaları üçün onlara təzyiq etməyi hədəfləyirlər.

Ötən rüb 17.7 milyard dollar gəlir əldə edən Facebookun böyüməsinə heç bir şirkət tək başına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edə bilməz. Ancaq digər şirkətlərin də eyni addımları atmaları ilə təzyiq artır. Pandemiyadan qaynaqlanan iqtisadi yavaşlama da düşünüldüyündə sosial media nəhəngi üçün təhdid gedərək dərinləşir.

Gedərək daha da məşhurlaşan boykot ilə Facebookun səhmləri təzyiq altındadır. Dünyanın ən çox reklam verən şirkətlərindən biri olan Unilever-in sosial media nəhənginə xərcləmə etməyəcəyini açıqlamasının ardından Facebook-un səhmləri Cümə günü 8.3% düşüb.

29.06.2020 16:53

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22

SON XƏBƏRLƏR

Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18

SON XƏBƏRLƏR