Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Məşhur ketçup markası da bahalaşma anonsu verdi

“İnsanlar yüksək ərzaq qiymətlərinə öyrəşməlidir”...
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Məşhur ketçup markası da bahalaşma anonsu verdi
"Kraft Heinz" şirkətinin icraçı direktoru Miguel Patricio. O, istehlakçıların daha yüksək ərzaq qiymətlərinə alışması lazım olduğunu söyləyir.
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

ABŞ-ın 3-cü ən iri qida və içki şirkəti, Heinz tomat ketçuplarının istehsalçısı Kraft Heinz məhsullarının satış qiymətini artırıb.

Marja xəbər verir ki, bu barədə şirkətin baş direktoru Miquel Patricio ötən həftəsonu BBC-yə müsahibəsində bildirib.

Heinz rəsmisi pandemiya səbəbindən istehsalın əsas xammalını təşkil edən qarğıdalı, şəkər, soya kimi tərəvəzlərin, palma yağının, dənli və paxlalı bitkilərin istehsalında azalmanın qiymət artımına təsirini vurğulayıb. Həmçinin, Böyük Britaniyada yük maşını sürücülərinin, ən iri bazar olan ABŞ-da işçi çatışmazlığının da təsiri olduğunu bildirib: “Bu kimi obyektiv və subyektiv səbəblərdən insanlar ərzaq qiymətlərinin bahalaşmasına alışmalıdır”.

İldə 650 milyon butulka ketçup satan Heinz-in gəlirləri cari ilin birinci yarısında 1,6% artaraq, 13 milyard dollara çatıb. Patricio şirkətin ABŞ-dakı məhsulların yarısından çoxunda qiymət artımına getdiyini, digər regionlarda da məcburi bahalaşma tətbiq edəcəyini bəyan edib.

 

ketçup marka Heinz tomat
11.10.2021 11:30

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18