Ənənəvi reklamlar satışı artırmır - McDonald's imtina etdi
McDonald's, 41 ildir davam edən olimpiya oyunları sponsorluğunu dayandırmaq qərarı verib. “Marja” xəbər verir ki, bu barədə IOC (Beynəlxalq Olimpiya Komitəsi) tərəfindən edilən açıqlamada bildirilir.
"Marja" xəbər verir ki, ABŞ-ın məşhur "fast food" şəbəkəsi qərarına əsası olaraq televiziya reytinqlərinin aşağı düşməsini və artan sponsorluq xərclərini göstərib.
Yemək, restoran xidmətləri və internetin keyfiyyətini daha da qaldırmaq istəyən və bu sahələrə investisiya yatıracaq McDonald's, son dövrlər digər xərclərini də mümkün qədər azaltmağa cəhd edir.
4 İL ÜÇÜN 100 MİLYON DOLLAR
İlk dəfə 1968-ci ildə oyunlara sponsor olan McDonald's, 1976-ci ildə rəsmi ərzaq tədarükçüsü olaraq qarşıya çıxmışdı. McDonald's olimpiya oyunları sponsorluğundan imtina etməsinə baxmayaraq, aparılan danışıqlar nəticəsində gələn il Cənubi Koreyanın Pyeongchang şəhərində keçiriləcək qış oyunlarına dəstəyini davam etdirəcək.
McDonald's, hər 4 illik dövriyyə üçün IOC-yə 100 milyon dollar civarında bir ödəmə edirdi. Reuters xəbər agentliyinin mənbələrinə görə, IOC yeni müqaviləni ikiqat artırmaq istəyəndə McDonald's ilə iplər qırılıb. IOC-ın ümumi sponsorluq gəliri 1 milyard dollara çatır. McDonald's-ın gedişilə itki 10 faiz ətrafında olur.
İZLƏNMƏ FAİZLƏRİ DÜŞÜR
McDonald's tərəfindən verilən bu qərar, istehlakçı markalarının bahalı sponsorluq müqavilələrinin satışa təsiri etmədiyi şəklində şərh olunur. Bəzi şirkətlər birbaşa atletlərlə çalışaraq, daha ucuz, daha çox təbliğat aparmaq yolunu seçir. Digər bir variant IOC yerinə qarşıya çıxan ölkələrlə sponsorluq müqaviləsi bağlamaqdır.
2008-ci ildə Pekində keçirilən olimpiya oyunlarından bu yana televiziya reytinqlərinin aşağı düşməsi, tamaşaçıların Rio oyunlarında Facebook və Twitter kimi sosial mediaya yönəlmələri McDonald's kimi şirkətlərin qərarına təsir edən amillər arasındadır. Belə ki, 2016 Rio oyunları 2010 London oyunlarına nisbətən 8.6 faiz daha az tamaşaçı cəlb etmişdi
Beynəlxalq otellər şəbəkəsi Hilton, ABŞ-ın telekommunikasiya şirkəti AT&T və investisiya bankı Citigroup olimpiya oyunlarına sponsor olmaqdan imtina edən digər şirkətlərdir. Digər tərəfdən, qlobal bazarda daha çox kütləyə çatmaq istəyən Alibaba kimi Uzaq Şərq markaları IOC ilə yeni sponsorluq müqavilələri imzalayır. Intel-in də IOC ilə yeni müqavilə bağlayacağı gözlənilir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 gün sonra
- 5 gün sonra
-
4 gün sonra
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
-
-
21 d. əvvəl
"Bakı Metropoliteni”ndən "BAKELEKTRO"ya 3,9 milyon manatlıq sifariş
-
29 d. əvvəl
Ziraat Bank Azərbaycan II Azərbaycan–Türkiyə İnvestisiya Forumunun baş sponsorlarından biri oldu
-
45 d. əvvəl
Estoniyanın İT şirkəti Dövlət Vergi Xidmətinin "Yeni Avis 2" sistemini yeniləyəcək
- 57 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Mərkəzi Bank rəqəmsal valyutanın tətbiqi üzrə yol xəritəsi hazırlayır
- 2 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
"Bakı Metropoliteni”ndən "BAKELEKTRO"ya 3,9 milyon manatlıq sifariş
ABŞ Venesueladan çıxan tankeri qovalayıb
Yaponiya hökuməti iqtisadi artım proqnozunu yüksəldib
Ən çox oxunanlar
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
"AZIR indeksinin kəskin dəyişkənliyinə yol verilməyəcək, uçot dərəcəsinə yaxın hərəkətinə xüsusi diqqət yetiriləcəkdir"
"Pul siyasətinin hədəfi 2026-cı ildə də inflyasiyanı 2-6% aralığında saxlamaqdan ibarət olacaqdır"
Mərkəzi Bankdan 2026-cı ildə Dollar/Manat məzənnəsi barədə açıqlama
Mərkəzi Bank 2026-cı ildə 8 dəfə faiz qərarı açıqlayacaq
Mərkəzi Bank 2026-cı il üçün pul siyasətinin əsas istiqamətləri barədə BƏYANAT yaydı
Xalq Bankdan illik 9% gəlir əldə etmək imkanı




















