Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Puma 2023-cü ildə mənfəətinin azalacağını gözləyir

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Puma 2023-cü ildə mənfəətinin azalacağını gözləyir
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Almaniyanın idman geyimləri istehsalçısı Puma 2022-ci ildə rekord satış və mənfəət açıqlayıb, lakin xəbərdarlıq edib ki, yüksək faiz dərəcələri və inflyasiya istehlakçı xərclərini azaltdığından bu il mənfəətin aşağı düşəcəyi ehtimalı var.

Marja xəbər verir ki, Puma satışlarının 19% artaraq 8,47 milyard avroya (1 avro = 1,0642 dollar) çatdığını açıqlayıb. Şirkətin mənfəəti 15% artaraq 641 milyon avro təşkil edib. 

Dünya miqyasında güclü istehlak xərcləri, futbol üzrə Dünya Kuboku və avronun zəifliyi Pumanın 2022-ci ildəki biznesini dəstəkləyib. Şirkət  xəbərdarlıq edib ki, bu il valyuta hərəkətləri, yüksək yük tarifləri və xammal qiymətlərinin artması mənfəətə mənfii təsir göstərə bilər. 

Puma açıqlamasında "Yüksək dərəcədə geosiyasi, makroiqtisadi və kommersiya qeyri-müəyyənliyi ilə üzləşməyə davam edirik. Ukraynadakı müharibə, tənəzzül təhlükəsi, yüksək inflyasiya və yüksək faiz dərəcələri qeyri-sabit pərakəndə və istehlakçı tələbi ilə nəticələnir”,- bildirib.

Şirkət 2023-ci il üzrə faiz və vergilərdən əvvəl mənfəət üçün 590-670 milyon avroluq geniş proqnoz diapazonu müəyyən edib, onun 630 milyon avro olan orta nöqtəsi keçən ilki 641 milyon avrodan təxminən 2% aşağıdır. Gəlir artımının 10%-ə qədər yavaşlaması gözlənilir.

Yeni icraçı direktor Arne Freundt, qrupun gələn il üçün prioritetinin  ABŞ və Çindəki mövqeyini gücləndirmək olacağını bildirib.

Puma-nın ən böyük rəqimi Adidas-dır.

01.03.2023 14:57

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18