Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Məşhur sosial şəbəkə reklam biznesini “babat qiymətə” satır

1,5 milyard istifadəçiyə “əli çatan” proqram təkcə 1 ilə 190 milyon dollar gəlir gətirib.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Məşhur sosial şəbəkə reklam biznesini “babat qiymətə” satır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Twitter sosial şəbəkəsi özünün mobil reklam proqramı olan MoPub şəbəkəsini satır.

Marja xəbər verir ki, şirkət dünənki açıqlamasında bu barədə oyun proqramçısı və reklam texnologiyaları şirkəti AppLovinlə ilkin razılığa gəldiyini bildirib. Sövdələşmənin dəyəri 1,05 milyard dollardır.

Twitter MoPub-u 2013-cü ildə 350 milyon dollara almışdı. Hazırda 45 min mobil tətbiqetmənin istifadə etdiyi və 1,5 milyard aktiv istifadəçiyə reklamları çatdıra bilən MoPub ötən illər ərzində Twitter-in reklam biznesini gücləndirib. 

Twitter-in baş direktoru Cek Dorseyin məlumatına görə, proqramın təkcə 2020-ci ildə gətirdiyi gəlir Twitter-in ümumi satışlarının 5%-dən çox, yaxud 188 milyon dollar olub.

MoPub-un satışı Twitter-in öncədən elan etdiyi “2023-cü ilə qədər 7,5 milyard dollar gəlirə çıxmaq” hədəfinin tərkib hissəsidir. Cek Dorsey bu satışın Twitter-in gəlirlərinə tam maliyyə təsiri barədə oktyabrın sonunda açıqlanacaq rüblük nəticələrdə əlavə məlumat veriləcəyini bildirib.

Twitter sosial şəbəkə mobil reklam MoPub AppLovin
07.10.2021 08:44

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18