"Mənim restoranıma gəlsən, öncədən 30-40 TL verəcəksən, sonra oturacaqsan"

Türkiyədə kiçik restoran və kafelər müştərilərdən "açılış haqqı" almağa başlayıb. Bəzi bölgələrdə restoran və kafelər 30-40 TL-dən (təxminən 4-5 manatdan) aşağı sifariş verən müştəriləri qəbul etmirlər. Artan enerji xərclərinə görə açıq havada oturan müştərilərdən qızdırıcılar üçün saatda 5 ilə 15 TL arasında ödəniş alınır.
Marja.az xəbər verir ki, Restoranlar və Turizm Dərnəyinin (TÜRES) sədri Ramazan Bingöl, bəzi kafe və restoranların artan xərclər səbəbilə ayaqda qalmaq üçün bu sistemə müraciət etdiyini bildirib.
Kiçik kafe və restoranlar xərclərin artması ilə əlaqədar olaraq açılış ödəniş sisteminə keçib. Qida, kirayə, enerji və əməkhaqqı xərclərinin artması ilə əlaqədar olaraq bəzi restoran və kafelər yeni sistemlərə əl atmağa başlayıb.
“Artan enerji xərcləri, ərzaq qiymətlərinin qalxması, dünyada ərzaq qıtlığı, enerji qıtlığı bizə də yansıyır və biz təsirlənirik. Xərclərin artması səbəbindən itkiyə məruz qalmamaq üçün bu sistemə müraciət edirlər. Məntiq belə işləyir, mənim restoranıma gəlsən, əvvəldən 30-40 TL verəcəksən, sonra oturacaqsan. Buna hörmət edirəm, istəməyən müştəri bura getməyə bilər”.
İstanbulun bəzi rayonlarında sahəsi kiçik olan restoran və kafelər müştərilərdən 30-40 TL-dən aşağı olan sifarişləri qəbul etmir. İş o yerə çatıb ki, restoranlar nahar və axşam saatlarında çay və kofe vermirlər. Çöldə oturmaq istəyən müştərilərdən saatda 5-15 TL arası qızdırıcı haqqı tələb olunur.
“Gələcək dövrdə orta gəlirlilərə uyğun restoranlar olmayacaq”
Sektorda orta gəlirli büdcəyə uyğun restoran və kafelərin olmayacağını bildirən Bingöl, “Sektorumuzda görünməmiş bir ixtisaslaşma olacaq. Yalnız lüks seqment və aşağı seqment qalacaq, orta seqment isə yox olacaq. Burada da müştəri öz büdcəsinə və qaydalarına uyğun gələn bizneslərə gedəcək”.
“Kiçik bizneslər yaşamaq üçün bu sistemə müraciət edirlər”
"Happy Moon's Group"un İdarə Heyətinin sədri Hüseyin Aymutlu, “Bəzi kiçik müəssisələrin belə bir sistemə müraciət etməsini normal hesab edirəm. Bu əslində müştəriləri itirmək deməkdir, lakin bəzi kafe və restoranların buna ehtiyacı da var. Onlar bunu biznesin yaşaması üçün bu yolu bir seçim olaraq görürlər. Xərclərin artması və onun menyularda əks olunması müştəriləri qırmızı ətdən toyuq yeməklərinə yönəldə bilər. Lakin onun dövriyyədəki əksi çəki baxımından çox da dəyişmir”.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
-
4 saat əvvəl
"AccessBank" PAM (Privileged activity monitoring subscription) alışı üzrə tender elan edir
-
-
11 saat əvvəl
Prezident İlham Əliyev Gəncə Stadionunun açılışında iştirak edib
-
11 saat əvvəl
Hacıqabul Quşçuluq Şirkətində Anım Günü ilə əlaqədar tədbir keçirilib
-
12 saat əvvəl
“BakuBus”ın Gəncə Avtoparkının açılışı olub - 20 marşrut xətti üzrə fəaliyyət göstərəcək
- 12 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
İlham Əliyev Yevlax Olimpiya İdman Kompleksinin açılışında iştirak edib
- 13 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

"AccessBank" PAM (Privileged activity monitoring subscription) alışı üzrə tender elan edir

Prezident İlham Əliyev Gəncə Stadionunun açılışında iştirak edib

Sentyabrın 28-də gözlənilən hava şəraiti

AzMDF-in anbarında baş vermiş yanğın məhdudlaşdırılıb

İri supermarket şəbəkəsinin daha bir şöbəsi açılır

Azərbaycan BOKT-nun adı dəyişdirilib

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Azərbaycanda Anım Günüdür

"ZirvədəSən" təcrübə proqramı başa çatıb - 21 iştirakçı “PAŞA Bank” ailəsinin üzvü olub

Azərbaycan “NVIDIA” və “Microsoft”a yatırımlar kəskin artırıb

Dolların Bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Qeyri-sabit hava şəraiti ilə əlaqədar olaraq Aqrar Sığorta Fonduna müraciətlər kəskin artıb

Expressbank sahibkarlar üçün “Maliyyə savadlığı” təlimi keçirib
