Dövlət şirkətləri bazarda qalmaq üçün hərəkətə keçiblər
“Aztelekom” və “Baktelecom” müştəri məmnuniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində tədbirlər həyata keçirir“Aztelekom” MMC və “Bakı Telefon Rabitəsi” MMC müştəri təcrübələrinin yüksəldilməsi məqsədilə çağrı mərkəzləri vasitəsilə aparılan xidmətin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirir.
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin yaydığı məlumatda bildirilir ki, bu məqsədlə müraciətlərin ATS, rabitə xidmətləri mərkəzləri və filiallardan çağrı mərkəzlərinə yönləndirilməsi qurum tərəfindən geniş şəkildə təşviq edilir.
Görülən işlərin nəticəsidir ki, şirkətin “170” və “155” çağrı mərkəzləri tərəfindən 2023-cü ilin ilk yarımilində 703 min zəng emal olunub. Bu da ötən ilin müvafiq dövründə qeydə alınmış göstərici ilə müqayisədə 32% çoxdur.
Yaranmış tələbə uyğun olaraq, “Aztelekom” və “Baktelecom”da Müştəri əlaqələri departamentlərinin əməkdaş sayı artırılıb və görülən işlərin nəticəsi kimi Cəmiyyətlərdə 2023-cü ilin birinci yarımilində 2022-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə çağrı mərkəzlərinin xidmət səviyyəsində və müraciətlərin həlli göstəricisində 3% artıma nail olunub.
Şirkət tərəfindən həyata keçirilən Regionlaşma Proqramı çərçivəsində 2022-ci ildə mərkəzləşdirilmiş “Sorğuların İcrasına Nəzarət Sistemi” proqram təminatı istifadəyə verilib. Sözügedən təminat bütün region və abunə şöbələrində müştəri müraciətlərinin vahid formatda qəbul və emalını həyata keçirməyə imkan yaradır. Mərhələli şəkildə tətbiq edilən proqram təminatının cari ilin mart ayından etibarən bütün region və şöbələrdə istifadəsi təmin olunub.
Bundan əlavə, şirkətin müştəri xidməti funksiyasını həyata keçirən heyətin peşəkarlığının yüksəldilməsi, standartlar və məhsullarla bağlı məlumatlılığın artırılması üçün daxili və xarici təlimlərə cəlb olunması prosesi davam edir.
Xatırladaq ki, 2022-ci il ərzində “Aztelekom”da regionlarda Müştəri Loyallığı İndeksində (Net Promoter Score – NPS) 2021-ci illə müqayisədə 23 bal, “Baktelecom”da isə həmin göstəricidə 18 bal artım qeydə alınıb.
Qeyd edək ki, “Aztelekom” dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında bir neçə telekommunikasiya operatorunun birgə səyləri nəticəsində həyata keçirilən “Onlayn Azərbaycan” layihəsinin əsas operatorudur. Layihə çərçivəsində GPON texnologiyası əsasında sürətli və kəsintisiz fiber-optik şəbəkənin qurulması həyata keçirilir. Bu günə qədər 1,17 milyondan artıq ev təsərrüfatı bu texnologiya əsasında sürətli və kəsintisiz fiber-optik internetlə əhatə olunub. Bu da hazırda ölkədə mövcud olan ev təsərrüfatlarının 44%-ni təşkil edir.
Layihənin əsas məqsədi dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında bir neçə telekommunikasiya operatorunun birgə səyləri nəticəsində 2024-cü ilin sonuna qədər minimum 25 Mbit/s internet sürəti ilə bütün ölkəni əhatə edən genişzolaqlı şəbəkə qurmaqdan ibarətdir. “Aztelekom” layihə çərçivəsində sürəti 100 Mbit/s-dək internet xidməti təqdim edir.
Məlumat üçün qeyd edilib ki, ölkədə genişzolaqlı internetin sürəti ilə bağlı beynəlxalq hesabatlarda əvvəlki aylarda olduğu kimi müsbət dinamika davam edir. “Ookla” şirkəti tərəfindən iyun ayında dərc edilən hesabatda ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə internet sürətinin 22 Mbit/s-dən 29,47 Mbit/s-ə yüksəldiyi qeyd olunur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
-
3 saat əvvəl
Suveren yaşıl istiqrazlar üzrə İşçi Qrupun ilk iclası keçirilib
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Xarici ölkələrdə Azərbaycan vətəndaşlarına turizmlə bağlı 1,2 milyar dollarlıq xidmətlər göstərilib
-
4 saat əvvəl
Bu il Azərbaycanın xam neftinin qiyməti 16 dollar daha aşağı olub
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
“Kristal” və İtaliyanın “Zambaiti Parati” brendi əməkdaşlığını genişləndirir - Memorandum imzalandı
-
4 saat əvvəl
Azərbaycanın cari əməliyyatlar hesabının profisiti "əriyib" - 1 milyard dollarlıq azalma
-
5 saat əvvəl
Azərbaycanda pambıq yığımı yekunlaşır - 356 min tona yaxın xam pambıq yığılıb
- 5 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Şüşə fincanlarda təhlükəli metallar - “Sevinc Mall”dakı “Sinsay” mağazasından fincanlar götürüldü - ƏHALİYƏ ÇAĞIRIŞ EDİLDİ
Nərmin Əmrahova Bakcell-in lotereyasında “Zeekr 001” uddu
Suveren yaşıl istiqrazlar üzrə İşçi Qrupun ilk iclası keçirilib
Xarici ölkələrdə Azərbaycan vətəndaşlarına turizmlə bağlı 1,2 milyar dollarlıq xidmətlər göstərilib
"Hazırda 33 səhm və 30 istiqraz listinqdədir"
“Kristal” və İtaliyanın “Zambaiti Parati” brendi əməkdaşlığını genişləndirir - Memorandum imzalandı
Ən çox oxunanlar
Azərbaycanın cari əməliyyatlar hesabının profisiti "əriyib" - 1 milyard dollarlıq azalma
Dövlət şirkətlərinin büdcə və maliyyə göstəriciləri yeni Qaydalar ilə monitorinq olunacaq
Azərbaycan ilə Maldiv arasında ümumvətəndaş pasport sahibləri viza tələbindən qarşılıqlı azad edilib
Naxçıvan Ali Məhkəməsinə sədr təyin edildi - SƏRƏNCAM
Sahil Babayev iclas keçirdi













.jpg)










.jpg)
